corine43
Dołączył: 25 Mar 2024 Posty: 2
|
Wysłany: Pon Mar 25, 2024 12:42 Temat postu: 11 wskazówek dotyczących marketingu e-mailowego na rok 2024 |
|
|
Rozwój segmentu szczepionek pneumokokowych napędzany jest przede wszystkim rosnącą częstością występowania chorób pneumokokowych, takich jak zapalenie płuc, zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych, bakteriemia gorączkowa, zapalenie ucha środkowego i zapalenie zatok; opracowanie wysokiej jakości szczepionek, takich jak PPSV23; oraz inicjatywy organizacji rządowych mające na celu kontrolę epidemii chorób pneumokokowych. Na podstawie drogi podania szacuje się, że segment szczepionek domięśniowych będzie miał największy udział w światowym rynku szczepionek w 2021 r. i oczekuje się, że będzie on również rósł w najszybszym CAGR w okresie prognozy ze względu na łatwe podawanie różnych szczepionek i szybkie wchłanianie szczepionki.
Ponadto ze względu na pandemię amerykańska lista e-mailowa coraz częściej stosuje się domięśniową drogę podawania, ponieważ wiele szczepionek przeciwko COVID-19, takich jak COVISHIELD i COVAXIN, podaje się tą drogą. W zależności od rodzaju szczepionki dostępne na rynku dzielą się na szczepionki żywe atenuowane, szczepionki inaktywowane, szczepionki podjednostkowe i koniugaty, szczepionki toksoidowe i szczepionki skojarzone. Szacuje się, że w 2021 r.
Segment szczepionek podjednostkowych i koniugowanych będzie miał największy udział w światowym rynku szczepionek ze względu na długoterminową odporność, wysokie bezpieczeństwo i stabilność szczepionek podjednostkowych i koniugowanych w porównaniu ze szczepionkami z innymi antygenami. Oczekuje się jednak, że segment szczepionek inaktywowanych będzie rósł w najwyższym CAGR w okresie prognozy. Aby uzyskać więcej informacji na temat rynku dzięki szczegółowemu spisowi treści i liczb, kliknij tutaj W zależności od wartościowości szczepionki dzieli się na monowalentne i wieloważne (wielowalentne). Szacuje się, że w 2021 r. większy udział w światowym rynku szczepionek będzie miał segment szczepionek wieloważnych. |
|